May is ooover! 
Which means my exams are getting closer, which means that they'll be over soon -yes, I'm trying to convince myself- which means I'll finally go on holiday and spend my days on a beach. Probably sleeping.

Maggio è fiiiinito!
Il che vuol dire che i miei esami si stanno avvicinando, quindi finiranno presto -si, mi sto autoconvincendo- e finalmente me ne andrò in vacanza e passerò i miei giorni in spiaggia. Probabilmente dormendo.







Let's start from the eyes!
My favorite eyepencils have been Essence's I love Rock, Rimmel's Scandaleyes in Taupe and Urban Decay 24/7 in Stash.
Eyeshadows: my Khroma's Khloe Kardazzle palette, MAC's Satin Taupe and Everyday Minerals eyeshadow Heart 2 Shop.
My favorite base has been Too Faced's Shadow Insurance, I love it every day a little more.
Khroma's Quickie mascara is perfect for my lashes, I'm desperately trying to do some proper pics to show you the final effect.
I've been neglecting for a looot of time Benefit's EyeBright but since I restarted to use it I fell in love with it all over again.

Iniziamo dagli occhi!
Le mie matite preferite di questo periodo sono la I love Rock di Essence, la Scandaleyes di Rimmel nella colorazione Taupe e la 24/7 Urban Decay nella tonalità Stash.
Ombretti: la mia palette della Khroma nella variante Khloe Kardazzle, Satin Taupe di Mac e Heart 2 Shop di Everyday Minerals.
La mia base preferita è stata la Shadow Insurance di Too Faced, la amo un po' di più ogni giorno.
Il mio mascara preferito è Quickie di Khroma, perfetto per le mie ciglia. Sto disperatamente cercando di fare delle foto decenti per farne una review.
Ho ignorato a lungo EyeBright di Benefit ma da quando l'ho riscoperto me ne sono reinnamorata.



MAC's All Out Gorgeous and Essence's Colour Changing Lip Balm have been my favorite choice for my lips.


All Out Gorgeous di MAC e il Lip Balm Colour Changing di Essence sono stati i prodotti che ho usato di più per le mie labbra.


For my base Bourjois Healthy Mix foundation and concealer are just amazing, I already fear the day I'm going to finish them and I'll have to look for them online.
Chanel's Les Beiges Poudre Belle Mine Naturelle is a perfect product and you already know that.
My new favorite eyebrow product is MAC's Stud, I can't imagine using anything else, ever.
I forgot to include The Balm's Hot Mama blush in this close up but I've been using basically everyday.

Per la base fondotinta e correttore Healthy Mix di Bourjois sono assolutamente fantastici, temo già il momento in cui finiranno e li dovrò cercare online. Mi sembra un'ottima scusa per tornare a Londra, però.
La meravigliosa Poudre Belle Mine di Chanel è il prodotto perfetto e lo sapete già.
Il mio nuovo prodotto del cuore per le sopracciglia è la Stud di MAC, non riesco ad immaginare di usare nient'altro ormai.
Mi sono dimenticata di includere il blush Hot Mama di The Balm in questa foto ma l'ho usato praticamente tutti i giorni.

Don't forget to link me your may favorites in the comments!
With love,
S.